Aktualności

Mobilny punkt informacyjny

W Krakowie ruszył pierwszy mobilny punkt obsługi klienta MPEC. Mieszkańcy mogą w nim uzyskać praktyczne informacje na temat wymiany paleniska węglowego na ogrzewane bardziej przyjazne środowisku.

Przez cztery dni (10-14 marca br., godz. 15.00-18.00) w specjalnym namiocie informacyjnym krakowianie będą mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak starać się o przyłączenie do miejskiej sieci cieplnej, gdzie i w jaki sposób uzyskać dopłaty, jak prawidłowo wypełnić wnioski na każdym z etapów procesu przyłączenia budynku do miejskiej cieci cieplnej, a także jak kompletować niezbędne dokumenty.

Do pierwszego Mobilnego Punktu Obsługi Klienta MPEC szczególnie zapraszami są mieszkańcy ulic Wielopole, Librowszczyzna, Zyblikiewicza, Bonerowskiej i Morsztynowskiej, gdzie zidentyfikowano ponad 200 czynnych palenisk węglowych. Obszar ten znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącej infrastruktury cieplnej MPEC. Jest otoczony siecią rozdzielczą, do której można łatwo i szybko podłączyć budynki z regionu, bez konieczności dodatkowych inwestycji w rozbudowę rurociągów.

Rozpoczynający się właśnie projekt inauguruje cykl bezpośrednich spotkań pracowników MPEC z mieszkańcami Krakowa w celu zachęcenia ich do zastąpienia pieców węglowych ciepłem z miejskiej sieci. Do końca roku mobilne punkty obsługi klienta MPEC będą pojawiać się w kolejnych dzielnicach miasta. Oprócz tego prowadzone są inne działania. Spółka rozsyła oferty i ankiety do mieszkańców ze zinwentaryzowanego obszaru palenisk węglowych. Akcję nagłaśniają plakaty informacyjne. Dla zainteresowanych przygotowano ulotki i broszury informacyjne.

Źrodło: bezpiecni.pl

Fot. Depositphotos/PixelsAway

Patroni honorowi

Patroni medialni

Partnerzy

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.OK